05 March 2013

PADANG BOLA !

Tahun berganti tahun,
Bulan berganti bulan,
Minggu bergantu minggu,
Hari berganti hari,
Jam berganti jam,
Minit berganti minit,
Saat berganti saat
TIBAKAH MASA AKU ???

Pejam celik, pejam celik, pejam celik, pejam2 xcelik.. HAHAHA~~
Almost 20 weeks sudah aku pregnant !
Sickness beransur okay, kekadang je muntah if aku salah makan.
Terfikir jgk kan umur aku 25 years old, tapi xley nak handle masa sendiri
Ape tah kan nk jd dgn aku ni.

Baby > Kanak-kanak > Dewasa > Remaja > Gadis > Wanita > Mama to be

Semua tu aku lalui, pengalaman xley lupe time kanak-kanak
Paling tak suke dewasa !
Paling seronok remaja + gadis
Paling tak nak lalui + tak suke WANITA + MAMA to be

Nak tak nak aku mesti lalui ! HARUS ~~~ *bertabahla hati

Mamatobe sometime rs seronok, sometimes rs stress !
BTW, aku mst cool sbb nnt efek baby !
Yesss ! Part paling suke bile baby buat perut mama mcm PADANG BOLA *sooo..sweet syg !
Mama akn rindu saat tu bila kamu dah dihantar ke dunia ! * Papa & Mama Love you damm much !
Skgni, asyik kamu berakrobatik dalam perut mama
Xselesa mama nak buat kerja *maka terhasil ntry poyoo neh
Mama happy sayang dah active dalam perut ni
Mama ada teman kalau Papa xde
Mama ada penghibur bila Mama stress *terutama dijalan raya
Pernah kena hon sbb ajar sayang Mama ni ngaji.. Hehehe
Mama harap sayang jd anak yg soleh/solehah

Sayang paling xsuke bile lapar, sayang akan senyapkan diri and buat Mama risau
Bila Mama makan, sayang mula active bermain 'bola' dalam perut Mama
Satu perkara, kalau sayang Mama dh penat n ajak Mama tidur..
Sayang tendang perut Mama mcm sayang nak jaringkan bola..
Itu Mama suke ! Mama akn terpksa baring dan usap perut Mama sampai syang senyap dan kita sama2 tidur... *Moment ni bila ada Papa sayang lagik manja, tangan Mama xley sentuh perut Mama. Mst syg buat Mama rs xselesa. Bila Papa sentuh, sayang senyap dan berehat..

Ohhh, Allah kau lindugilah kami dr segala keburukan, malapetaka dan berikan kami kesihatan yg baik !

Mama tunggumu sayang..

XOXO,
Mama2be

No comments:

Post a Comment