28 February 2013

AKU HAPPY SKGNI !!! T__T

Tajuk dgn citer mcm langit dgn bumi !!
Stress sbb badan selalu xsehat !!
I need pink healthy ! Plsss.. T___T
Parah aku ni, nak tggu lagik 5 month !
Ya Allah tabahkanlah hati aku...
Itu je yg mampu aku ucap !!

Soal tangis2an ni jgn ditny, since peknen aku rasa dh satu gallon duk nnges sebb bnda2 kecik !
Jgn la jd cengeng sgt ! Plss, kuatla sikit ! *baby dlm perut pun gerak2 suh Mama kuat
He need strong Mama !
*confirm lelaki je aku ni..
Pasal kepala sakit pun bole jd isu ! Itu aku ! Aku xtahu la. Aku cb pk positive, mst negative yg dtg !
Arghhh..pengaruh  !!
Sgt pengaruh dunia mengandung aku ni !
Dah nnges lapa.. Mula la nak itu ini. Sizzling belum tertunai lagik !
Jnj jap g after kerja g KLCC jelah balun sizzling !
Sorg pun xpe, mmg itu Allah dh takdirkan..
Ohh.. X ! Aku ade baby ! Sayang Mama tendang2 mama, bg hint mama bukan keseorangan !
TQ sayang !

Cmtu la aku..
Suke bw diri sensorng..
Nnges sensorng..
Laki xtahu pun..
Klu ckp bt2 xfhm..
*npkx sensitipnye aku
Before peknen, maseh anak dara ari tu, AKU LA SUPERWOMAN !
Cmpk tgh laut bole hidup..
Salahkan sape ??
Hormon mengandung !!
Seme salah mereka ! Aku nak jd NURUL ASYKIN SITEH yg dulu ! Normal !!
Bukan kuat nanges !
Ini dugaan aku !
Org len mcm2 lagik...
Aku ni kire okay la kann..
Yg penting hidup tu SYUKURRRRR !!
Jgn jd bodohh sgt, abah bukan xajar pasal agama !
Papepun, SYUKURRR !
SETIAP YG BERLAKU ADA HIKMAHNYER !!
Jgn nk pk negatif je, sampai msuk liang lahad pun kau akan rs seksanyer !

Plss... back to the BASIC !
ALLAH SWT is everything !
Yg len xpenting !
Allah swt dh tulis kan satu kisah novel hidup kau sejak nyawa kau ditiup dlm rahim mama lgik !
Percaya laa... Bukan Allah nak bg kau suke2 je seme ni.. Dia bg ade sebab !
Plss.. dekati Dia selama2nye. Hambakan diri pd Dia sehingga penghujung masa !
Tiap kau buat ada ganjarannya lagi2 tgh mengandung ni, berganda2 ganjarannyer.
Kau dah gendong satu amanat dr Dia. Jg gendongan tu sebaik2nyer.
Pelihara gendongan itu mcm kau jg nyawa kau.
Luluh hati aku..
Kekuatan yg di beri dr Dia !
Lebihkan la kasih syg Dia dr segalanyer.
Moga kasih sayang aku ni, dibalas dgn lebih kasih sayang dari Dia.
Itu harapan aku..
Andai ini nota terakhir.
Ampunkan aku..
Terimala taubat aku..
Dengari lah keluh kesah hati aku yg kecil ini..

AKU SYUKURRR YA ALLAH....


Note : Ya Allah kau peliharalah iman ku sebagaimana kau memelihara iman para hamba-Mu yg lain. Berikanlah aku kekuatan utk terus berjuang di muka bumi yg serba penipu ini. Kau berikan aku kesihatn yg baik utk aku dan anak yg aku kandung ini. Aminnn

XOXO,
Mama2be

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ekin.. sabar ye. kuatkan semangat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ akk.. T__T
      Dgaan nak jd ibu.. perit sgt..

      Delete