07 March 2013

OREN SUNKIST MILIK KITA !!

T___T
T___T

Biar ikon nanges jd permulaan ntry kali neh !
Arghh..gara2 kau la aku duk bertekak dgn ensuami !
Gara-gara kau skgni aku pagi2 dh xmood kena ejek dgn ensuami !
Gara-gara kau lah, malam tadi aku kembung ! *shiann baby mama tendg2 perut mama sebab angin byk dlam perut mama
Aishhh... aku pun xtahu kenapa boleh jadi cmtuh
Pdhal bnda kecik je..
Satu Taman Bolton duk cari kau !
Last2 kedai mak cik yg kecik sepoett tu ada kau !
Ciss.. bedebah kau kann.. Saje nak aku nnges2, nak bertekak dgn ensuami !
Kesian ensuami dgn kaki terhincut2 tu, duk jelajah cari kau !
Kepala teleng2 tu duk g usha kedai2 mak cik cari kau ! *act, ensuami jatuh motor
Dgn jerih payahnye akhir kau ketemui !
Ini lah kau !!!! *drum roll


























ehsan:en.google

Kecah satu malam, gara2 kau !
Pagi2 kena ejek dgn ensuami sbb nnges xdpt KAUUUUU !!!
Bile dpt bole gelak xhengat dunia !!


Kbai !

XOXO,
Mama2be


No comments:

Post a Comment