08 June 2012

TekanaN DiKAla NaK kaHwin

Assalamualaikum wbt..

Hi korang ! Apa khabar? Walaweyy.. sedeyy hati ni menusuk2 hati ni. Kenapa?? Tah la, semenjak dua menjak ni sensitip bkn main lagi. Tekanan nak kahwin makin menjadi2. Bnda kecik pun nk dibesarkan. Aku ni mmg xpenyabar. Sikit2 nangis. Salahkan diri sendiri. Adakah aku sorang je yg rasa mcm ni? Mungkin aku xde teman nak berbicara. Hidup aku rasa kosong. Allah swt tempat aku mengadu. Itu yang penting ! Bukan perkara lain.

Berat hati ni nak melangkah ke alam rumahtangga. Macam xbersedia je. Aku pun xfhm dgn diri aku. Bila duduk sorang2. Aku rasa En.Tunang tu terlalu baik untuk aku. Sememangnya aku xlayak untuk dia. Dia boleh dapat lagi baik septutnyer. Kenapa aku rasa mcm ni?? Boleh tak aku lari dari reality hidup ?? Aku xnk khwin. Seminggu dua ni, itu je yang aku fikir. Aku tak nak kahwin sebb aku ni xsempurna mcm perempuan yg EN. Tunang ! Aku ni jahat. Aku ni segala2nyer. Aku xboleh buat dia bahagia. Aku xboleh jaga family dia mcm arwah Ma. Aku xmcm tu. Pleasee.. tolong... Kenapa semua ni aku rasa. Beratnyer aku nak tanggung semua ni.

Adakah ini dugaan bertunang?? Aku rasa TAK!! Kenapa ?? Sebab aku dah solat Istikarah, aku mintak petunjuk dari Dia. Dh npk jalannyer tapi kenapa En. Tunang ada dengan aku lagi ?? Aku xnk dia.. Tolong lah, aku xnk die... Menngis pun xguna sbb card dh dicetak.. Apa aku bole buat?? Kenapa aku rasa aku xbhagia dgn dia?? Kenapa semua ni tiba2 dtg pada aku ?? Tak kan lah tekanan kerja aku jadi mcm ni. *Kadang2 blog ni dah mcm diari aku utk melepaskan keluh resah aku*. Aku peduli ape !! Ni hak aku, apa aku nak tulis, aku nk taip ! Semua ni yg aku !

APA YANG AKU RASA SEKARANG NI TAK BOLEH NAK DILUAH DENGAN KATA2 !!!

Ya Allah, Aku mohon pertolongan dari Kau Ya Allah..
Berikanlah Aku ketenangan hati, Jauhkanlah Aku dari bisikan Syaitan durjana..
Hanya Engkau yang mampu mengubati hati Aku ini Ya Allah..



AKU PERLUKAN SESEORANG !! PLSSS..... :'((






No comments:

Post a Comment