10 June 2012

HamPir Ke SitU..

Assalamualaikum wbt..

Huh, lega sikit dah coz of preparation khwin dh start. Sekarang ni kami *aku+En. Tunang* dh usha2 ape yg patut nk dibuat n xbuat. Actually kami ni xde masa nk settlekan pasal wedding kami. Nak hire wedding planner karang xberpatutan sgt. Yelahkan, mane bole kite budget, budget je la kan. Bagi aku, kehidupan after kahwin tu lagi penting. Dah sah2 after wedding tu, kite akan hidup bersama.*Syokkan??angat2 kening*.. Ekeke.. Agak happy penulisan aku kali ni.. Ececece... Xhappy mane pun*nenek sakit kat kg*. Aku tetap xlupe berdoa utk nenek aku cept sembuh.*aminn..*. Even nenek sakit, preparation wedding ttp kena berjalan. Kad dh dicetak. Tggu masa nak amek kat kedai je.

Okay, aku nak citer pasal invitation card aku. Sgt2 simple.. Sgt2 murah.. Sgt2 berbaloi. Card tu dibuat atas persetujuan kami berdua. Hurrmm.. Xhebat mane pun card kami tu. Nnt aku share pic card tu bila aku dah dapt card. Total semua yang utk card just/only RM470 utk spt berikut :-

CreamGold Card (type traditional/ready made) : RM0.70/pc (kalau aku amek byk lagi murah, aku amek 500pc je)
Block nama : RM100
Gift boxs : Tuan kedai tu kasi RM0.40/pc (aku just amek 50 je utk pihak pengantin lelaki + sahabat handai je)

Free BANNER !! (2X5) bole pilih nak cam ne.. :)

*Okay, xmahal pun kan?? Bagi aku okay la, sbb aku survey2 kat tmpat len RM1.00++/pc for card only*

Haa..kedai tu namanyer,

AMAZON FUTURE CORO SDN BHD
Lot 2.65 Pertama Kompleks,
Jalan Tuanku Abdul Rahman, 50100 KL.
Email : amzpertama@yahoo.com
Tel/Fax : 03-2691 3306 H/P : 017-921 1833

Sekian utk card. Next.. utk BAJU BERSANDING.. :)

Kami memilih RINSUZANA coz of design bajunyer yg santekk sgt2..Menepati citarasa aku. Memandangkan badan aku agak besar, aku x le menyewa. Setelah mendapat persetujuan kesemuannyer termasuk family aku + org kelilingg aku tempah baju yg aku nak tu. Hurmm.. rabu ni aku dgn En. Tunang ke sana utk amek ukuran. Hurrmm.. xkisah la jnj berbaloi2.. Yg penting baju yg aku nak pakai tu nanti buat aku yakin sepjng majlis berlangsng. Dalam masa yg sama aku berdiet utk kekalkan berat bdan mcm ni. Risau badan naik je.. Berat badan turun syukur alhamdulillah la.. Hehe..

Okay, Ketandusan idea. Nnt sambng lagi la.. Bubye.. :)

HAHA ! Gmbr terhodoh diabad ini.. Sekian..;D

Sebahagian gambar baju yg kami try, kualitas pix agk kabur.. Dan si pemakai baju gak tidak sopan berposing..:) Selamat menikmati gmbr2 ter'HOT' ni..

Semoga Allah swt memudahkan segala urusan kami.. Aminn...



4 comments:

  1. Amboii... omeynye.. done polo ur blog.. heheh..

    ReplyDelete
  2. heheheh insyaAllah bende baek Allah permudahkan... hehehehh xsabar2 sy haa

    ReplyDelete
  3. K.sha.. TQ.. Done.. pllow u oledi..;)

    ReplyDelete
  4. Reen.. TQ.. wa.. cntik blog dye..:).. Alolo,, sedey xde gmbr ittew..:(

    ReplyDelete