02 June 2012

*Busy mengAlahKan PM !!*

Assalamualaikum wbt...

Hi.. Opsss.. Gilak  dah lama xhupdate BukUBuRuK ni... Ohhmyy... Sorry my beautiful reader..*Ecece.. mcm ada je yg baca*.. Rindu gile nk meluah.. Nak bercerita.. Nak mengadu.. Nak segala2nyer di sini... Dah masuk bulan June pun.. Lajunyer masa berjalan. Sedarxsedar dah tgh tahun.. Ya Allah... *sigh*.. Rindu En. Tunang..*IKLAN JAP*.. :')

Overload dah kerja aku ni, 12hours/day aku bekerja..*Bygkan keadaan aku yg serba serbi rushing nk buat itu ini*. Dah lah title MinahGelabah dari sekolah aku dapat.. Dah bekerja pun, YES, i get it again!! Huh.. mmg xblh nk lari drpd semua tu.. KNP?? Sebab sense of kerisauan aku level pling tggi dikurniakan kpd aku... *Alhamdulillah*. Rasa serba salah pada En. Tunang pun ada. Dia ajak aku survey persiapan wedding kami. Malangnyer, arghh... KERJA !! Please.. knp aku mcm ni.. Kenapa KERJA ?? Sayang.. B mintk maaf. Jnj Jumaat nk date, xngedate jgk. Jnj sbtu nk fitting baju, Insyaallah. B cuba luangkan masa utk semua tu. Sayang.. B mintak maaf.. :(.. Rindu kat sayang jgk tau.. Hari2 sayang msg sayang ckp sayang rindu B. B pun... *mari muntah HIJAU ramai2*. Tapi itulah yg kami rasakan. Patut lah ada citer "Alamak.. 7 hari lagi". *C gebu tu berlakon(IzaraAisyah). Mmg kerja mcm aku ni xsesuai utk wanita yg akan berkahwin aka bertunang and yang dah berkahwin. Alolo..syayanggg.... Cam ne dah ada anak.. Shiann.. anak mama nnti*berangan2*... Ekeke.. :)..

Semenjak 2menjak ni, byk perkara yg xdiigini berlaku. Aku pun xsgka.. Plss Ms.June.. Plss be okay for me.. *rayu2*. Almost 1years dah aku terjun dlm bidang shipping ni. That is amazing !! Sgt2 mencabar.. I LOVE IT!!! Hoo.. MyyGashh.. Semua terpksa aku abaikan sbb sayangkan kerja ni. baru2 ni my officemate gaduh. Wow, mmg syok bila pulak tgk kertas a4 berterbangan di udara mcm salji dah.. Bakul sampah melayang mcm layang xpun mcm bola sbb EURO dh dekat.. Agagaga.. Xde kena mengena lansng. Yes, aku dh luah apa segalanyer. Bukan nk membogkak kan diri ni. I'm a normal women. Bukan SUPER MAK, bukan SUPER WOMAN !! I'm owned by the following :

1. Allah swt (I must be with Allah swt every second)
2. Mama and Abah (They are my parents, i should berada disamping mereka sekurang2 3kali sebulan. they are everything to me !! Titik... Plss.. i need them every second actually..)
3. My siblings + family ( I must spend more time with them.. A.long, K.Yah, Ticha syg aunty, K.lin, Anas, Aja, Oli, Amat n Adik.. Love you moree la..)
4. Of coz la.. MY LOVELY DOWVY FIANCE-ArmanAfendiAhmad-Hi sayang ! Tadi, kt atas *munchun2 skit* dah citer kt atas. Love you so much !! Xpernah lupe pun.. Sentiasa ingt.. Dah xlama B akan jadi milik sayang..:D..*counting days: 92 days..*

Ohh... Xbaik makan gaji butoo... Okies, nnti kite sambng bercerita.. Salam...

sykinsiteh
The latest from writer, Rasanyer mana yg friend kt FB, Tweeter and Instangram mst dh familiar dgn pic gg penuh ni...:)..
Salam Jumaat dan Hari bulan June..:D

1 comment: