26 June 2012

Kerja Superb Busy VS Wedding Preparation

Assalamualaikum wbt...

Harap korang semua berada dalam keadaan sihat sejahtera. Lamanya lah xhupdate blog ni. Yes, i'm not a good blogger. Sumpah, aku xde masa untuk semua ni. Dengan deliver kapal barunye lagi. Betul2 xmmpu nak handle. Mintk bos hire a assistant xnak.. So, terpaksa la buat kerja ni sorang2. Memang serabut. Preparation kahwin ke laut. Tak nampak ape2 pun lagi. Memang sedih. Kenapa la aku dapat kerja cam ni. Memang sedih sgt2. Tapi aku selalu memikir secara positif, aku bekerja ni Allah swt yg bagi rezeki. Aku redha Ya Allah... Permudahkan lah urusan kerja aku. Aminn...

Okay, nak citer sikit pasal preparation perkahwinan aku yg semakin hari semakin hampir dengan tarikh yg aku tunggu. Ya Allah, Kau permudahkanlah urusan kami. Last week (23 till 24 June 2012) aku pergi :-

*Kursus Kahwin
*G tempah baju kt DinaHalimBridalBoutique
*Cari bahan2 nak buat GuestBook

Semuanyer okay. Alhamdulillah. Tapi, ada sikit cerita disebalik semua activity minggu lepas.
Huh... Okay, first pasal Kursus Kahwin. Aku buat di AstanaMukminEnterprise. Pengisian kursus ni sama je dgn Kursus Kahwin yang dianjur oleh Pejabat Agama Islam Negeri. Okay, kat bawah ni ada serba sedikit pasal AstanaMukminEnterprise :-

SIJIL KURSUS PERKAHWINAN di Pusat Kursus Kahwin Astana Mukmin adalah DIKELUARKAN oleh JAWI dan DIIKTIRAF oleh JAKIM. Jadi sijil kami SAH DIGUNAPAKAI di semua Jabatan Agama Negeri di SELURUH MALAYSIA seperti JAWI-KL, JAIS- Selangor, JAIP-Pahang, JAIPk-Perak,JHEAINS-Negeri Sembilan, JAIJ-Johor, JAHEAIK-Kelantan, JHEAT-Trengganu dll.


CARA TEMPAHAN

SMS nama dan tarikh kursus @ Telefon kami di salah satu nombor berikut:
Encik Azmal : 0192235067
Puan Norizan: 0192770027
Cik Azeana: 0192462628

HARGA KURSUS

Hanya RM80 untuk Sijil,Alatulis,Fail,Buku Gerbang Perkahwinan,Minum petang,minum pagi dan juga termasuk makan tengahari hidangan buffet set pelbagai hidangan dan lauk yang amat menyelerakan.

JADUAL KURSUS

Kursus perkahwinan diadakan SETIAP minggu pada hari Sabtu dan Ahad. Jadual adalah seperti berikut:
Sabtu: 2.30 ptg-6.45 ptg (Pendaftaran bermula pukul 1.45ptg)
Ahad: 9.00 pagi-6.45ptg

Ni gambar aku dan En. Tunang *muke kepenatan + bosan sbb aku kena buat kerja smbil dgr seminar* :








Ni gambar secong day kami *ceria sikit sebb aku tggl laptop, fokus pd kursus kahwin* :




              Muke serius mkn roti bom

Majority yang pergi kursus ni berpasangan termasuk lah kami. Hurm.. Setel satu perkara.
For the next Ntry aku akn citer pasal yg berikutnyer.
Okay, sambung buat kerja lak. Take Care.. :)

Ya Allah kau permudahkan lah segala urusan kami.. Aminn..




2 comments: