27 June 2012

Adakah ini dinamakan KEHIDUPAN ???

Assalamualaikum wbt

Macam biasa, mendung berarak perlahan dan berganti dengan mendung lain pulak. Itu hidup aku. Bukan aku nk menolak takdir hidup. Tapi, itu lah yg aku lalui. Tanpa henti dugaan tu dtg. Aku pun tak faham. Kenapa perkara xsepatutnyer berlaku, berlaku pd aku?

"Ya Allah, Ampuni lah dosa aku sesungguhnya semua yang Kau turunkan itu adalah salah satu cara nk kurangkan dosa2 kecil aku. Aku mohon pada Kau, permudahkan lah segala urusan kami. Aku tak mampu untuk menghadapinye ni sorang2. Aku betul2 lemah disaat ini. Hanya Engkau tempat aku mnegadu. Aku pasrah Ya Allah, semua ni Kau yang tentukan. Tapi, kurangkan lah beban masalh itu. Berikanlah aku ruang untuk aku terus bernafas di Bumi-Mu ini. Ya Allah, sesungguhnyer jahil aku disisi mu. Kau dengari lah segala keluh kesah kehidupan aku ini. Hanya Engkau yg memahami hambu-Mu ini. ""

Huh, berat segalanyer. Aku lalui dengan air mata mengalir jernih.


:'(

Kbai.... 

1 comment: