22 April 2013

AKU KE ???

Salam readers !

Dah lama aku xhupdate.
Nk hupdate je, sekerat jalan.
Bp byk dah draft yg aku buat pekesam.
Huh, JUJUR aku akui busy sgt xle. Tpi, masalh kiri kanan buat aku jadi busy.
Kdg2, dalam satu hari aku boleh handle 2,3 masalh + settle dlm hari yg sama.
Ouchhh, sungguh memenatkan !
Hati xhappy, hati sakit, hati gundah gulana.
Plus aku tgh preggy ni, feeling tu sesgt la sensitif.
But, how to I nak elakkan seme tu kalau masalah tu betul2 dh ade depan mata ??
Xboleh nk dielakkan lagik dh kan ??
So, just move on !!
Bt DERKK + vodoo je + xreti bahasa je !
Yg paling kesian my beloved ensuami, terpksa tadah telinga dgr keluh kesah wifey die yg terlalu byk masalah.
YESS !! Aku perlukan keputusan yg tepat utk teruskan hidup ni !
Malu aku nak cakap, FAMILY MATTER !! *lap air mata
Sape xsayang adik beradik, xsayang sedara mara, xsayang mak ayah.
Bg aku, aku sanggup mati kerana dorang !
Biar la aku susah, jnj dorang bahagia !
Tapi, kdg2 ia memudharatkan rumahtangga aku !
NOPE !! Xbaik ckp cmtu. SUMPAH, aku perlukan seseorang yg betul2 faham situasi aku ni !
Tapi, WHO CARE ????
Susah nk carek org yg betul2 fhm kita kann ??
Hnya diri sendiri je yg akan FAHAM DIRI kita !
Stop nonsense post !!

Lega sikit bila dapat mengarut kt cni !
KBAI..

XOXO,
Mamatobe


P/S: Ya Allah kau permudahkan la segala2nya. Aminnn...

No comments:

Post a Comment