02 November 2012

Starting NOVEMBER yg agak hambar !

Sorry readers tgk title pun dah xseronok !
Seriusly aku cakap, hidup aku rasa kosong je sekarang ni. Aku nak kan hidup yg penuh dgn kegembiraan !

Aneyy... Tea Tarik Kegembiraan satu !!!
Kan senang kalau cmtu bole beli kt mane2 kedai mamak.
*Sigh*

Ade segelintir kawan2 mst cakap "dah kahwin pun xhappy?", "dah ada suami pun xhappy?", " *sama je kan soalan tu ??*

Xtahu la nak cakap pe. Dalam fikiran ni mcm2. Ntah apa yg difikirkan pun xtahu la.
Kalau boleh buang or cuci kepala otak ni kan bagus.
Buat operation kua kan otak and masuk washing machine.
After 20 minute amek n jahit semula. Mst clean & clear ! Fresh mcm salad KFC ! *ngarut je*

Aku rasa bile aku mcm ni, mesti aku rindu ensuami. Tapi....................................
Byk sgt Tapi...........................................
Apa yg Tapi............................................
Tapi.........................................................

Stop it la benda mcm tu. Ngarut sgt kan?
Nak kerja xde semangat.

Kbai....

XOXO,
SykinSiteh



No comments:

Post a Comment