31 October 2012

End OF OCTOBER !

October, November, Decemberrrrrrrrrrrrrrrr... *Bye 2012

Cepatkan masa berlalu ??
Hari ni pun dah nak abes bulan October.
Ouchhh... mcm2 hal bulan October ni terjadi pd aku.
Dari kesedihan sampaila kegembiraan.
Aku berharap sesangat November nnt kegembiraan mengiringi aku. Aminnn
Kehidupan ni bosan?? Betul ke??
Aku rasa tak kalau kite betul2 hargai KEHIDUPAN !
Trust me ! Hargai ia selagi ada ! Bukan pe bile tgk kawan2 + sesape yg terdekat meninggalkan kite utk selamanye baru la terfikir, cepatnyer arwah tinggalkan kite, xsempat arwah nak buat itu la, ini la. Yang paling penting SOLAT dh cukup ke?? Itu sebenarnyer main point aku! Bukan aku ckp utk readers je, utk aku skali,okay?? Aku ni alpa + lupa + bajet bagus sgt dh time susah baru nak nangis bagai + bodoh sombong ! Plsss... memang aku nak berubah ! Tapi hati ni keras mcm batu ! Kannn.. Pucuk pangkalnyer HATI ! Sucikan hati dgn memaafkan semua org ! YES !! Itu wajib aku lakukan sebelum tidur. Ucapan naif aku spt dibawah :-

To all my haters + sesape jelah yg pernah aku kutuk kata caci maki hamun n tergores ke terkoyak ke hati korang AKU MINTAK MAAF tulus ikhlas dr sanubari paling dalam. Mohon korang pun MAAFkan aku yg naif lagi lemah disisi-Nya ! 

*Hijau melambangkan keikhlasan ;)

Every year aku ni buat resolution, tapi jalankannya xpung ! Huh, npk sgt hati goyah mcm kayu reput. Seharusnya aku kena kuat semangat utk buat seme ni. Mudah2an aku bole buat seme ni. Insyaallah !

Ohh yeee... ape tanda2 kehamilan hee ? *Tny soklam directle babe !
Aku tgk semjk 2mjk ni badan aku lemau+lemah mcm pe je. Malas pun bercampur jgk ! Adakah sikap aku atau sebaliknyer ?? Pening jgk. Nk pkai pregnancy test xpndai, xtahu, segan jgk nk g beli kt pharmacy sbb g sensorg klu ensuami ad xsegan sgt. Hehe.

Pelbagai andaian, yg ensuami dh xberharap pape dah. Huhu.. Kesian kan?? Alaaa.. ada rezeki adaa.. ;)
Xmmpu nak pk. Biaq p la seme tu.

Okbai..

XOXO,
Sykin Siteh

No comments:

Post a Comment