11 October 2012

Suram PT2

Assalamualaikum wbt

Bertemu lagi di bahagian 2 suram. Suka saya meletakkan Post kali ni SURAM, kenapa sehingga saya wujudkan 2 bahagian. Byk bnda yg saya nak kongsikan kepada anda semua. Terutama soal kehidupan di zaman yg serba menggunakan duit! Arghhh..betapanyer aku ni resah disaat ini. Apa sebenrnyer ?? Mungkin dgn keadaan skgni. Pelbagai dugaan. Ak kdg2 xtertanggung beban yg aku pikul ni.

HAHA ~~

Gelak tetb lak, aku stop menulis. Than aku smbng lak ari ni. Npk sgtkan aku ni pemalas. Org berblog, nk berblog. Bile dh ade xblh nk bg komitmen. Okay, I admit. Mmg salah aku, alaa... bukan ade org follow pun blog kau. Perasan je lebih. Kali ni aku nk sambung citer SURAM PT2. Apa yg suram. Alaa.. kalau korg baca SURAM PT1 (mlas nk bg link sbb entry aku sikit je, korg bole carekk). Kenapa tah kann? Semenjak 2 menjak ni kehidupan sgt suram + muram. Ntah kenapa. Asyik rindu family je. Pastu rindu enSuami. Cmtu jelah rutin aku tiap hari. Apa sebenarnyer yg melanda diri aku ni? Lepas khwin ni menjadi2 perangai aku ni.

Okay, smbng semula sbb dh 2 hari aku biar bnda ni tergntung. Seriusly, kehidupan skgni agak mencabr. Mcm2 melanda. Terutama soal kawan. Knp ? Sbb bg orang yg bujang *iye aku merasai jgk tapi, aku cb memahami* bile kawan org tu berkhwin, bermkna dye dah xblh contact! Heyy..come on guys.. Sape ckp cmtu?? Xlah, aku dgn kawan2 still contact cm berbeza masa la, skgni masa more to suami.Kena la fhmkann..Jgn men tuduh bile ssh baru nk carek.Inilah pemikiran manusia. Now, aku dh amek keputusan utk mendiamkan diri. Yes, mendiankan diri adalah perkara terbaik.


Okbai..

*xde input yg korg dpt. Aku suke membebel dlm hati sensorg !

No comments:

Post a Comment