12 May 2012

EnTry Yg Sgt Ntah ApE2

Assalamualaikum...

Okay, already kat rumah dah.. Kekenyang sbb mkn nasi ayam. *handmademyLOVELYsis* ehehe... Syok balik kerja, makanan dah terhidang. *terpksebntr:adablogasyknkberblog;)*. Hokay, itu lah aku. BTW, rasa syok ada tempat nk meluah n nak bercerita. Depends pd pembaca myblog ade suke n ade mst ada kata *alaaa, mula2 ada blog cmtu la, rajin la nk meng'hupdatenyer'. Yeay, i agree! However, i will try to be a GOOD, AWESOME, EXCELLENT blogger, adakah boleh? Itu persoalannya. Yes, I will try! Even citer aku xsegempak citer blogger2 lain. I will try to make myreader akan terus cari blog aku yg xbp sempurna ni. :)

Bebel dan bebel.. Tgk MyFiance dh lena diulik mmpi selepas kekygn melantak NasiAyam. Aku je xngatuk sbb tgh gian nk berblog. Ahahaha... Itulh aku.. Oh yaa.. after solat zohor nnt aku nk off to Putrajaya. Nk tgk my niece yg kiut miut tu.. Nah, ni dia gmbr budak techik ni.. *first entry ada gmbr*. Sorry qualitas picture zero.. HAHA..


Nur Erdeena Batrisya
Jap g na gomol2 budak ni. Aunty yg vogue ni rindu dia sangat2.. :). Hurmm... ni anak abg sulung ak. First anak buah kami *Siteh's Family*. That mean, first cucu kepada Mama n Abah. Seriusly, Abah terlalu teruja dapat cucu pertama ni. Mama pun sama, teruja hbs. Sampai jeles Aja n Adik *anak perempuan n lelaki bongsu dorang la.*.

Okay, dari aku terus membebel ni. Better aku bersiap. Jap lg aku kena bebel dgn MyFiance tuh. Ehehe.. Sorry sayang.. ;). Next time, aku share lagi citer aku utk pembaca blog ak. *harap2adalahygbaca*. :D

Bye... Salam n selamat berhujung minggu.. :p


Gambar Tukang Cerita :D




No comments:

Post a Comment