12 November 2014

Rasa ITU PENTING !

Rasa nak membebel tanpa hala tuju

Tetiba duduk xduduk scroll Newsfeed lelama kt FB..
Betapa kebodohan aku terpancar dgn komen dan status ngarut2..
Bencik aku nk throwback benda alah tu..
Nak mennges tergolek2 pun aku rasa..
Sgt childish sbb merayu bagai kerana DIA !!
Arghhh, kisah lama jgn dikenang..
Buat kita rasa lagik nak pangg die lelaju mcm tayar moto Rossi..
Nangis tu xpayah la buat air mata aje..
Skgni dh ade status baru hokayyyy..
MAMA SUFEE & BABY
ISTERI fendi..

****STOP sebb rs kebodohan tu terpancar setelah melihat tulisan status mcm mak pak gua xhantar sekolah***

Kepagian yg amat blues bila hari ini adalah ISNIN !! Giler kentang gua rasa sebb Sufee aku tinggalkan meraung2 nk ikut gua g kerja. Ouchhhh... Sayu je hati.. Asben lak bt muke seposen sbb kena tggl jgk. Nway, demi mencr sesuap sushi. KAMI PERLU TABAH ! :'(

Hurmm.. weekend yg biasa2 sbb Jumaat tu gua dh marathon balik Temerlok sebb Sufee xbape sehat. Risau tahap sggup aku berlari2 anak dlm hujan dgn perut boyot! Ciss... tak tragis giler tu weyy.. Yg tragis.. Fon aku dgn slumber anak aku "terhentakkan" guna botol air yg berisi penuh dgn air. Lazat mcm lasagnaaa.. Tapi, anakk ! ANAK ! ANAK ! Aku byk kali ulang ANAK ! Siap CAPSLOCK bagai tu. Xkesah ! Gigih je tgk fon tu lgik. Nk cr fon lain mcm semput je dah.. Gaji tahu2 jelah paras mana je kalau setakat N17 tu. Hujung jari g KLCC satu barang je dpt ! Itu standard time anak dara ! Time mak dara kena la standard kan mcm selautan sesungai Pahang ! Haishhh.. tabah hati ini sebb pk little family ! Kronik tahap gaban unit kewangan aku skgni. Redha itu pasrah ! *berombak ghinnndu lak

Malas nk ckp pasal fon Lenovo mahal aku tu dh ! Gaya mcm patah jiwa ! Siyesly, TAK NAK amek tahu dh ! *lap air hidung

Maintain konon xnk bt kerja sbb mood kelaut tgh berondammm dgn airmata..
Bosan dowhhh keje aku yg typing key in surat menyurat + advance sikit hntr email kt pegawai.
Eeeee.. tolonglah ! Syikinnn.. Jgn nk action sgt la.. Alhamdulillah ade org nk bg kau kerja ! Oke, lupa daratan jap sbb stress one months kerja. Benda alah ni jelah yg haku hadap 9 jam. Mual !
Stop ! Ape je kelulusan kau wess.. Org sme degree hokayyyy.. MARI BELAJAR BERSYUKUR !

Malas nak layan !


Terus post sebab dh mcm layu je nk hupdate.. Bosan kan ?? Kbai

No comments:

Post a Comment