26 November 2014

No TITLE !

Mood biasa2 je arini..
Mcm biasa la jd mak pacak kat depan ni.
Tgk org ke hulu hilir keknon dorng la terbz di abad ini.
Aku jgk yg sakit leher pandang dorng ke hulu hilir..
Penat jgk kan saraf2 aku ni..
Hahaha

Ntry makin lama, makin RUBBISH ! *bab kata Dato' KP ni
Mcm nothing je. Xde input pun korng dpt.
Just bahan bacaan ringan utk korng gelak2 *tu pun kalau korng rasa nak gelakkan ??

Last weekend, aku spend time together2 dgn big family aku ke Melaka Bandaraya Bersejarah.
Syok tambah xsyok sebab masa sgt limit nk berjalan sebab ehemmehemm.. Xperlu bgtahu la.
Ank kecik bukan penyebabnya coz of aku n asben serta kakak aku mmg jns tangkap muat je brg2 anak dlm kete. So, smenya dh ready. Yg melambatkan adalah.. tetetettttttttt.. *biar lakan dorng tu.

Plan utama is attend kenduri kakak ipar makcik aku kat Taman Sri Bayu, Alor Gajah.
Jenis adik beradik aku la, plan pny plan smpai ke Bandar hilir meroonggeng.
Dgn kebuyungan ak ni that not my matter sebb berjalan is better if due date dh dekat. Hahaha *reason kukuh


Attached gmbar buyung ! First preggy xrasa sgt buyungnya. Second preggy mcm buyungan sgt dh.
Fefeling la jd duyungkan.
Ghinduu budak dua org neh.
#sufee is my notty dotter, #sha is my little keletah niece yg byk mulut.. Tgn tu asek piece je.. Sebelah tu payung Frozen. Dh mcm along nk kutip hutang dh dgn payung bagai. Alhamdulillah, Sufee betul2 njoy dgn trip kalini. Bwk g tepi Pantai Bidara tu die kemain takut ombak. Ape daa.. If swimming pool mcm nk terjun terus tnp bantuan mama papa. Lahaii anakk.. Sufee membesar dgn jayanya. Behave g umah org + tempat kenduri yg crowded gile tu.

Taraaaa.... Amek gmbr atas pelamin pastu xnk turun.. Apakah wahai Sufee ??


Kemainn kannn gmbr bebajet hot chick anak mama ni. Love byk2 awak ni Sufee.


Gambar before excited nk trun pantai. Dh turun ke pantai takut.. Nk main pasir je.. 


Itu peha ayam daging diternak jaya olek Pak Arman Afendi. Muka nk nakal je pandang ke laut. 
Yg xtahan tu Sufee bole lari2 tanpa henti kat pasir tu. Mcm syok sgt berlari tempat lapang. Hahaha...

Skgni weekend aku byk terisi dgn asben dan Sufee. Alhamdulillah. 
Mungkin PJJ ni buat kami rasa nk spend time bersama even sesaat.

Oke ni pic sebahagian dr big family aku.

Dah adik aku c jaja tukang amek gmbr sebergitu jdnya.. Hahaha 
Chill okay.. Aishah n Upee busy minum Ribena..

Insyaallah next trip after bersalin Kelate la kite.. 
Huhu.. Moga dipermudahkanlah..

Oke, C U on next entry ! 

Salam..




No comments:

Post a Comment