27 March 2013

SELEPAS BEBERAPA JAM !!

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh...................
Itu je aku boleh bg sound effect !
Means LEGA !
Blog aku dh tersusun sikit !
Yippieee..... Ade la rupe blog sikitkann....
Arini saje 2 ntry aku hupdate ! kau hadoo ??
Hahahaha ~~
Oke ! Ignorekan seme tu..
Iyee.. Aku sebnrnyer nak jgk la serius berblog.
At least bole jgk org rujuk + kmbngkan sikit2 info yg aku ada !
Title blog cm hareemm...
Xkesahkann.. Jnj dalammyer ade ISI !
Buat masa ni aku just nak tulis*NAK TULIS berkenaan ibu hamil aka ibu mengandung aka mommies to be !
 Okay laa.. Insyaallah if aku ade info yg boleh dikongsikan aku akan kongsi dalam blog buruk aku ni.

KBAI darlss !

XOXO,
Mama2be

2 comments:

  1. Kakak,mcm mne nk bg mengandung?wakaka.

    ReplyDelete
  2. Pang nak x?? Huhuhu.. Jmp jgk ea blog vongokk ni.. muahahahah

    ReplyDelete