14 February 2013

INI AKU !!!

Arghh... since ape yg aku dh decide ari tu mcm2 lak jadi..
Rasa mcm makin tertekan *tarek nafas, releasee... xbek ibu mengandung stress...
Entah la kan, xde tempat nak luahkan, ape yg aku mmpu berckp dgn Dia yg satu..
Kdg2 hati ni mcm dh bosan..
Segala apa yg aku impi xpernah dapat..
Mungkin ini balasan Allah swt..
Aku redha Ya Allah...

Segala2nyer berubah dalam sekelip mata..
Aku xsuke nak hadapi ni sorang2 even aku dh bersuami pun..
Aku lebeih suke memendam rasa...
Itu kenapa ?? Hanya aku yg tahu dan Allah swt..
Tiada ruang untuk aku bersuara..
Berseorangan menjadi kesukaan aku..
Kadang2 terlepa dengan gugusan air mata sendiri..
Bahagia itu makin jauhh sayangg.. JAUHHH....
Terperosok di sudut hati inginkan itu..
Tapi, belum di izinkan lagi olen-Nya..
Aku pasrah kerna itu segalanya kerjaan Dia yg satu..
Dia adalah sebaik2 perancang..
Tiada siapa yg bole menolak segala perancangan itu..
Sekali lagi aku pasrah..

Tak boleh aku nafikan lagi, since bergelar isteri dan bakal bergelar kepada zuriat yg aku kandung ni...
Sifat kerahsiaan aku xdpat dibendung lagik walaupun suami di sisi..
Terlalu getir hidup insan seperti aku..
Di luah mati emak, ditelan mati bapak..
Tiap riak bibir ku ukir senyuman, ku titip kata yg indah..
Lemah.. Sepi..
Hati tetap goyah dan bergetar..
Lamunan tidak pernah terhenti..
Anganan segala yg ku cipta sedikit pun tidak hadir di alam aku..
Hampa....

Getir itu dilalu tnp sekelumit rs salah..
Dimana sifat keriangan aku ??
Dimana segalanyer itu ??
Bersediakah aku ??
Ampunkan aku Ya Allah..
Ampunkan sayang, abangg...
Ampunkan anakmu ini Mama dan Abah...
Tekadkah aku ??
Terlalu byk persoalan ??
Dimana pengakhirannya ??
Jika itu tertulis.. Aku belum bersedia Ya Allah...
Kirim dia untuk dia, bawa aku bersama khabar..
Aku undur disaat mereka berbahagia..
Iyaaa.. aku harus !
Izinkan aku Ya Allah...

Menghitung hari bagai si kanak2 mengira detik untuk beraya..
Mereka diselangi ketawa, aku diselangi mutiara...
Sungguh, mutiara itu sejernih sesuci hati dia..
Dia terlalu istimewa..

SELAMAT TINGGAL SAYANG...


XOXO,
mama2be



No comments:

Post a Comment