12 May 2012

BerMulaNya DiSini

Assalamualaikum pembuka bicara,


Pertama kali berblog. Agak kekok mengetuk kekunci di laptop. Kadang termangu seketika bila tiada idea yg harus dititip oleh aku untuk tatapan pembaca *adakepembacablogaku*
BTW, that is not import. Yg paling penting adalah, aku harap aku boleh terus berblog. Tunjuk ajar dari semua pihak sgt aku perlukan. Nak jugak berkongsi cerita dan pendapat dgn semua orang.*ygpandaiberbahadamelayushj*. Belum bersedia nk buat full english untuk blog. Grammar pun kdg2 ke laut. Broken bole la, selit2 bhsa melayu sikit. 


Mcm agak sush nk berblog, mcm aku tgk sesetengah org je rajin berblog. Bagi aku org yg rajin menulis dan berfikir adalah sgt awesome sbb dorg ni bg aku dlm keadaan cm ne pun dorg masih boleh meluahkan idea yg boleh buat org nak baca blog die. Sgt amazing. Dulu, aku suke baca blog arwah kawan aku, dia suke merepek. Tapi, apa yg die repek tu ada pengajrannyer.


Okelah, entry kali ni agak bosan. If ade citer menarek yg boleh aku kongsi, ak akn cube berblog..


TQ... ;)


Tukang Tulis,
AsykinSiteh

No comments:

Post a Comment